رژیم صهیونیستی از وعده نابودی حماس عقب‌نشینی کرد

رژیم صهیونیستی از وعده نابودی حماس عقب‌نشینی کرد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که گزارشات منتشر شده حاکی از آن هست که رژیم صهیونیستی از هدف اصلی اعلام شده مبنی بر نابودی جنبش حماس عقب نشینی کرده هست.

در ادامه این گزارش به سخنان دنیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سخن گفتن از نابودی حماس فریفتن صهیونیست‌ها هست اشاره شد.

بلومبرگ همچنین تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرد این سخنان هاگاری را توجیه کند، اما بدون در نظر گرفتن مواضع تل آویو، مشخص هست که نمی‌توان به صورت کامل جنبش حماس را از بین برد. این جنبش هزاران نیرو و رزمنده در کنار شبکه‌های طولانی تونل‌های زیرزمینی در شهر‌های اصلی نوار غزه دارد و تمام نشانه‌ها بیانگر آن هست که حماس هرگز به این زودی‌ها تسلیم نخواهد شد.

این خبرگزاری اضافه کرد، شرایط کنونی باعث شد اوضاع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیچیده‌تر شده و نتواند پیروزی در جنگ علیه نوار غزه را اعلام کند، زیرا اهداف از پیش اعلام شده مانند نابودی حماس و آزادسازی اسرای صهیونیست محقق نشده هست.

بلومبرگ تاکید کرد که تمام تحولات گفته شده، با تنش‌ها میان نتانیاهو و دولت بایدن همراه شده هست البته نباید از جبهه شمالی نیز غافل بود، زیرا تحولات این جبهه خطرناک‌تر از تیره شدن روابط میان تل آویو و واشنگتن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید