رژیم صهیونیستی: حمله زمینی به لبنان قطعی است

رژیم صهیونیستی: حمله زمینی به لبنان قطعی است



سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و یک مقام حاضر در نشست‌های کابینه این رژیم، مدعی حتمی بودن انجام عملیات زمینی در جنوب لبنان شدند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأکید بر حتمی بودن انجام عملیات زمینی در جنوب لبنان، ادعا کرد که تمرکز این عملیات بر روی مقرهای حزب‌الله در مرز خواهد بود.

وی در ادامه گفت که «اجازه نخواهیم داد هفتم اکتبر دیگری در هیچ یک از مرزهای ما روی دهد. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا شهروندان اسرائیلی بتوانند به خانه‌های خود بازگردند».

رژیم صهیونیستی بعد از حدود یک سال جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه، از ۹ روز پیش، بمباران شدید لبنان را کلید زده و در این مدت شماری از سران و فرماندهان حزب‌الله و در رأس آنها دبیرکل این جنبش را به شهادت رسانده است و اکنون در حال مانور بر روی عملیات زمینی در جنوب لبنان با هدف ادعایی نابودی زیرساخت‌های حزب‌الله در این منطقه و بازگرداندن شهرک‌نشینان فراری به منازلشان در شمال فلسطین اشغالی است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز امروز، به نقل از یک مسئول حاضر در نشست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو گزارش داد که «تصمیم حمله زمینی به لبنان با اجماع در کابینه تصویب شده است».

وی که نامش فاش نشده، با بیان این‌که چارچوب این عملیات نظامی در جنوب لبنان قابل تغییر است، گفت که زمان و مکان این عملیات نیز تعیین شده است.

این در حالی است که به اذعان تحلیلگران و کارشناسان نظامی، زنجیره فرماندهی انعطاف‌پذیر حزب‌الله لبنان به همراه شبکه تونلی گسترده و زرادخانه وسیع آن از موشک‌ها و تسلیحاتی که هنوز از آنها در نبرد با اسرائیل استفاده نکرده، به‌راحتی به لبنان اجازه می‌دهد که در برابر پیشروی ارتش اشغالگر مقاومت کند و خسارات سنگینی به آن وارد کند.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید