رکوردشکنی دروازه بان بارسلونا در شب تولدش +عکس

رکوردشکنی دروازه بان بارسلونا در شب تولدش +عکس



دروازه‌بان تیم بارسلونا موفق شد رکورد تازه‌ای را در بسته‌ نگه‌داشتن دروازه تیمش ثبت کند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، «مارک آندره تراشتگن» دروزاه‌بان آلمانی بارسلونا در شب تولد ۳۱ سالگی خود، موفق شد رکورد بیشترین تعداد بازی بدون گل خورده در یک فصل بارسلونا را به خود اختصاص دهد.

تراشتگن در بازی شب گذشته (شنبه) بارسلونا مقابل رئال بتیس در لالیگا، موفق شد دروزاه‌ تیمش را بسته نگه دارد و با ۲۴ کلین‌ شیت، از رکورد ۲۳ کلین شیت «کلودیو براوو» دروازه‌بان شیلیایی آبی‌واناری‌ها در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ عبور کند.

گلر صدرنشین لالیگا پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل بتیس درباره این رکورد خود می‌گوید: من برای این رکورد فوق‌العاده خوشحال هستم. من همچنین باید به هم‌تیمی‌هایم هم تبریک بگویم. ما هنوز بازی‌هایی را پیش‌روی خود داریم.

رکورد بیشترین کلین‌ شیت در تاریخ لالیگا در طول یک فصل متعلق به «فرانسیسکو لیانیو» است که در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳ موفق شد ۲۶ بار دروازه دپورتیوو لاکرونیا را بسته نگه دارد.

رکوردشکنی دروازه بان بارسلونا در شب تولدش +عکس

هنوز ۶ بازی دیگر برای بارسلونا باقی مانده و تراشتگن این شانس را دارد تا با شکستن رکورد لیانیو، نام خود را به‌عنوان رکورددار کلین شیت در یک فصل لالیگا ثبت کند.

بارسلونا با پیروزی دیشب، ۷۹ امتیازی شد و فاصله ۱۱ امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد. بارسایی‌ها برای قهرمانی در لالیگا، به هشت امتیاز دیگر نیاز دارند.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید