زنان امروز به صورت ویژه مورد هجمه بیگانگان و دشمنان قرار گرفته‌اند

زنان امروز به صورت ویژه مورد هجمه بیگانگان و دشمنان قرار گرفته‌اند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «زهرا حبیبی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن که در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: روز میلاد حضرت زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، به همراه مردان در جامعه گام برمی‌دارند و یک لحظه سکون و ایستایی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندآوری یکی از موضوعات مورد توجه مقام معظم رهبری در سطح ملی است، افزود: دفتر امور زنان و خانواده ماموریت خود را در هفت کارگروه شروع کرد و اولین کارگروهی که فعال شد درخصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت است همچنین تلاش شد تمامی فعالیت‌ها و اقدامات به صورت هدفمند آغاز شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از شش کارگروه دیگر که در دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکیل شد مربوط به کسب و کار پایدار است که جامعه هدف آن زنانی است که سرپرست خانوار هستند و یا زنان بی سرپرست، خود سرپرست و افرادی که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی قرار ندارند.

حبیبی عنوان کرد: سومین کارگروه تشکیل شده در دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، همانگونه که شاهد هستیم امروز زنان به صورت ویژه مورد هجمه بیگانگان و دشمنان قرار گرفته‌اند، اما با توجه به توانمندی بانوان کشور مقابله خوبی با این هجمه صورت گرفت، کارگروه عفاف و حجاب نیز در همین راستا تشکیل شده تا به امید خدا درجهت زیست عفیفانه گام‌های موثر و شایسته‌ای برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های چهارم و پنجم دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری درخصوص نشاط اجتماعی و تحکیم پایه‌های خانواده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید