زنان یکی از محورهای اصلی تاثیرگذاری در جهاد مقدس هشت ساله بودند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در اولین رویداد رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان رسانه استان مازندران که در جوار یادمان هشت شهید گمنام دفاع مقدس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: حضور زنان در تاریخ دفاع مقدس نشان می‌دهد هر روز نقش برجسته‌تر و تاثیرگذارتر از گذشته در همه حوادث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند.

وی با بیان اینکه دوران با عظمت دفاع مقدس اوج این حضور بود و وجود زنان را در دوران دفاع مقدس در بالاترین سطح شاهد بودیم به حضور بانوان در مساجد برای پشتیبانی از جنگ اشاره کرد و افزود: زنان یکی از محورهای اصلی تاثیرگذاری در جهاد مقدس هشت ساله بودند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه شعاع تاثیرگذاری زنان بسیار گسترده بود و از خانه و خانواده و اجتماع تا حضور در میدان جنگ ادامه داشت، عنوان کرد: به برکت حضور تاثیرگذار و موثر زنان در بخش‌های مختلف ده‌ها تاثیر در بخش‌های گوناگون جامعه و دفاع مقدس و حوادثی که پیرامون دفاع مقدس داشتیم شکل گرفت. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: تربیت شیرمردانی که در دوران دفاع مقدس در میدان مجاهدت حضور پرمعنا پیدا می‌کردند یکی از دستاورد‌های حضور زنان در دفاع مقدس بود.

این مسئول حضور گسترده در جبهه‌ها در قالب ستاد پشتیبانی جنگ را یکی از دستاورد‌های بزرگ زنان برشمرد و گفت: حضور در صحنه و هرجایی که نیاز بود زن بابصیرت ایرانی در میدان مجاهدت حضور پیدا کرد و بصیرت خود را به مردم و به دشمنان انقلاب اسلامی نشان داد.

سرهنگ سلامی ادامه داد: امروز در چنین جمعی حضور تاثیرگذار زنان در عرصه رسانه را می‌بینیم و هرجا که زنان حضور داشتند کار دقیق‌تر و درست‌تر انجام شد، عمق کار عمیق‌تر بود.

وی با بیان اینکه امروز نبرد ما با دشمن نبرد رسانه هست، بیان کرد: جهاد مقدس ما امروز باید کانالش رسانه باشد و در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن باید جهاد رسانه‌ای داشته باشیم.

این مسئول اذعان داشت: امروز دشمن با ابزار رسانه‌ای دل مردم ما را خالی می‌کند و بمباران رسانه او می‌تواند برای جمهوری اسلامی آسیب‌زا باشد.

به گفته سرهنگ سلامی، امروز جهاد مقدسی که برای آگاه‌سازی و جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه از سوی رسانه‌ها انجام می‌شود با ارزش هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید