زنجان ۱۶۴ شهید مفقودالاثر دارد

زنجان ۱۶۴ شهید مفقودالاثر دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جلسه کمیته تفحص استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان از سال‌های قبل از انقلاب جایگاه ویژه‌ای داشته و نخستین تظاهرات بانوان علیه رژیم طاغوت پهلوی از استان زنجان شکل گرفت.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان استان زنجان همواره خط شکن بودند، گفت: این استان به خاطر تقدیم شهدای غواص به شهر غواصان دریادل شهره است.
 
وی با اشاره به اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس نیز مردم زنجان همواره پشتیبان ولایت بودند، بیان کرد: در همه فتنه‌های روی داده در سال‌های اخیر مردم زنجان به صورت خودجوش به پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب برخواستند.
 
«امیر نیک بخش» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طبق آمار موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران، عنوان کرد: در استان زنجان ۱۶۴ پیکر شهید مفقود بود که از این تعداد ۴۸ بازگشته است.
 
نیک‌بخش با اشاره به ایکه به تمام خانواده شهدای مفقودالاثر اعلام شهادت شدند، گفت: خانواده تعیین تکلیف نشده در استان نداریم.
 
وی با اشاره به چشم انتظاری خانواده شهدای مفقودالاثر برای دریافت پیکر شهید خود عنوان کرد: امید است با تلاش کمیته تحقیق و تفحص پیکر شهدابه خانواده آن‌ها تحویل داده شود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید