«زنده نگه داشتن ارزش‌ها» و «برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی» ۲ هدف راهبردی دولت است

«زنده نگه داشتن ارزش‌ها» و «برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی» ۲ هدف راهبردی دولت است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهیدان «رجایی» و «باهنر» که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه مدت‌زمان مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود؛ اما این شخصیت‌های بزرگوار با مردم‌داری و خدمت صادقانه، شکیبایی، کار جهادی و… در ذهن مردم ایران مادگار شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هفته دولت یک فرصت مناسب جهت تبیین و بیان دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و به برکت شکل‌گیری این انقلاب ارزشمند خدمات بسیار بزرگی در طول این چهار دهه در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

حیدری با تاکید بر اینکه یکی از مسیر‌های دستیابی به تمدن اسلامی، مردمی بودن دولت است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی و همچنین دولت مردمی زنده نگه داشتن ارزش‌هاست، برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی نیز دومین هدف راهبردی دولت است که اگر این ۲ مسئله در اولویت قرار گیرند، مقدمه رسیدن به دولت اسلامی فراهم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از همان روز‌های آغازین تشکیل دولت، شاهد تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور برای خدمت‌رسانی به مردم هستیم که نمونه بارز این تلاش‌ها سفر‌های استانی وی بوده و بیانگر مردمی بودن دولت سیزدهم است. همچنین دولت همواره خود را در کنار مردم می‌داند و این مسئله در روز‌های ابتدایی وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری نمایان شد، در حل مشکل آب شرب در شهرکرد نیز شاهد بودیم مسئولان تا مرتفع شدن بحران در کنار مردم حضور مستمر داشتند.

وی با تاکید بر نقش اساسی و مهم وزرات آموزش و پرورش و تاثیرگذاری آن بر موضوعات فرهنگی، اضافه کرد: نقش پررنگ این نهاد در زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران غیرقابل انکار است.

حیدری با اشاره به اینکه اقدامات موثری جهت تامین آب پایدار در حوزه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به این استان ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین آب در بخش‌های گوناگون اختصاص پیدا کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در سفر ریاست جمهوری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید