زنگ آغاز نصرالله در تمامی مدارس کرمان نواخته شد

زنگ آغاز نصرالله در تمامی مدارس کرمان نواخته شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم زنگ آغاز نصرالله با بیان اینکه سید حسن نصرالله همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید، اظهار داشت: او اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و برپایی عدالت جهانی هست.
 
وی افزود: سید حسن نصرالله، رهبر شجاع و الهام‌بخش حزب‌الله لبنان که نماد مقاومت در برابر ظلم و استبداد رژیم صهیونیستی و حامیان جهانی آن، به‌ویژه آمریکا بود، در جنایتی از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: این جنایت بزدلانه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه چراغی روشن برای ادامه مسیر مبارزه تا آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.
 
 وی با بیان اینکه زنگ «آغاز نصرالله» امروز در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود، افزود: زنگ «آغاز نصرالله» با بقیه زنگ‌هایی که در مدارس داریم، متفاوت هست، زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبار ستیزی و زنگ انقلاب را در برنامه سال تحصیلی داریم، اما زنگی که امروز داریم از نوع بصیرت، آگاهی بخشی و محتوایی برای دانش آموزان هست.
 
رضایی با بیان اینکه دشمن در هر شرایطی دشمن هست و ضربه خودش را می‌زند، گفت: مماشات با دشمن پذیرفتنی نیست.
 
وی با تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید