زن تراز انقلاب اسلامی؛ مدافع دین و ولایت

زن تراز انقلاب اسلامی؛ مدافع دین و ولایت


 گروه استان‌های  دفاع‌پرس – حجت الاسلام سید امیر ابراهیمی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان؛ قرآن و اهل بیت (ع) بهترین الگوها را برای معرفی شاخص‌ها زن تراز انقلاب اسلامی  دارند.

 زنان برتری که در قرآن و مکتب اهل بیت معرفی شده اند، زنان تربیت شده مکتب وحی یکی است،  مکتبی که در بدترین شرایط بانویی چون آسیه علیهاالسلام تربیت می‌کند و برای زنان و مردان الگو می‌شود، مکتبی که در دوران جاهلیت بانویی چون حضرت خدیجه علیهاالسلام تربیت می‌شود و ایشان حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را تربیت می‌کنند، همچنین حضرت مریم علیهاالسلام در شرایطی که زنان بر اساس الگوی اول می‌زیستند، رشد کرد.

ما باید ببینیم زن تراز انقلاب اسلامی چه ویژگی‌هایی دارد. زن در تراز انقلاب اسلامی باید ویژگی‌های تمدن اسلامی را داشته باشد زنی که با الگوی اسلامی و وحیانی تمدن ساز است و زنی که می‌خواهد زمینه ساز تمدن مهدوی باشد. زنی که در عین حیا و عفت از کیان خانواده و اسلام دفاع کند.

زن تراز انقلاب اسلامی زنی است که در مدینه النبی هم همین ویژگی را دارد، ویژگی‌های زن تمدن ساز همان ویژگی‌های زنانی است که در مکتب انبیا بودند، همه انبیا نور واحد هستند و برای برقراری عدالت و صلح، بخشیدن انسانیت به بشر و برای زدودن غبار از فطرت آمدند؛ بنابراین این زن باید برای این قرن تربیت شود.

زن تراز انقلاب اسلامی باید الگو صحیح انتخاب کند که الگوی صحیح حضرت زهرا سلام الله علیها است که در عین حال انجام امور خانه و تربیت فرزندان برعهده اوست در آن   موقعی که احساس خطر برای ولی خویش بکند به میدان می آید و از کیان ولایت سینه و فرزند خود را فدا می کند.

زن تراز انقلاب اسلامی بایستی با الگو پذیری از سیده نساء العالمین، حضرت فاطمه زهرا (س) هرجایی که احساس خطر کرد برای دین و ولایت به میدان بیاید.

در این فتنه اخیر که جنگ ترکیبی بر علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند این زنان انقلاب اسلامی ایران بودند که به میدان آمدن و رفع فتنه کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید