زیرساخت‌های ورود و خروج زائران اربعین از مرز ایلام مهیا شود

اربعین آبرو و حیثیت نظام است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در دیدار با معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان، اظهار داشت: در این زمینه خط کشی مسیرها منتهی به مهران، ایمن سازی و لگه گیری مسیرهای مهران باید در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مهران قبله گاه عاشقان اهل بیت (ع) است و باید تمامی زیرساخت های این مرز تجهیز و مهیای ورود و خروج زائران شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد راه ها و مسیرهای منتهی به مهران آماده رفت و آمد و تسهیل رفت تردد زائران عتبات عالیات است، یادآور شد: تا سه ماه آینده نیز تلاش خواهیم کرد که نقاط حادثه خیز این مسیرها رفع شود.

وی با اشاره به ضرورت تسریع نصب سایبان ها در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت تاکید کرد و گفت: بخشی از زیرساخت های پایانه برکت برای احداث حداقل ۲۰ هزار متر مربع سایبان مهیا است.

استاندار ایلام بیان کرد: تا این لحظه ۱۳ هزار متر مربع سایبان  پیمان سپاری شده است که برای تسریع در انجام عملیات از ظرفیت دستگاه های عضو ستاد اربعین استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید