سادات ابراهیمی: میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد

سادات ابراهیمی: میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد



نماینده شوشتر گفت: میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد و حالا حمایت از او برای وزارت رفاه خودش موضوع یک وفاق و اجماع کم سابقه شده است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مواضع خود را مطرح کرد و گفت: امروز روزی است که باید رئیس جمهور کشورمان یاری کنیم. میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد و حالا حمایت از او برای وزارت رفاه خودش موضوع یک وفاق و اجماع کم سابقه شده است که از بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و بسیاری از اقتصاددانان اصولگرا و اصلاح طلب و نیروهای عدالت‌خواه چهره‌های برجسته سیاسی از میدری برای وزارت رفاه حمایت می‌کنند، و این نشانه مهمی است.

وی ادامه داد: آقای حیدری به شهادت بهترین متخصصان بهترین فرد برای سکانداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و او می‌تواند اولین وزیری باشد که در این وزارتخانه فهم نظری و تجربی بسیار عمیقی از سیاست اجتماعی تفاوت ساز عدالت‌گستر دارد.

ابراهیمی گفت: وزیر پیشنهادی دغدغه فقر و رنج بی‌پناهان را دارد و هزاران هزار کارگر ساختمانی را که از ابتدایی‌ترین حقوق اجتماعی خود که بیمه باشد محروم هستند چشم انتظار حضور میدری هستند. پایگاه رفاه ایرانیان را بنیانگذاری کرد و این مشهود است که ارزش خدمات او چقدر است.

وی بیان کرد: همه نمایندگان با رأی اعتماد به او خیر هم‌وطنان محروم را اولویت بر مواضع و منافع سیاسی و جناحی خود قرار دهند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید