ساعی: به نوکری این بچه‌ها افتخار می کنم/ باید سر تا پای آن ها را طلا گرفت

ساعی: به نوکری این بچه‌ها افتخار می کنم/ باید سر تا پای آن ها را طلا گرفت



رییس فدراسیون تکواندو پس از کسب مدال طلای آرین سلیمی گفت: در زندگی ورزشی‌ام برای تک‌تک تکواندوکاران اشک ریختم، لیاقتشان است و باید سر تا پای آنها را طلا گرفت.

به گزارش مجاهدت از مشرق،‌ هادی ساعی پس از کسب مدال طلای المپیک توسط آرین سلیمی، گفت: الان بدن آرین خرد و له شده است. این بچه پای فینال دستش شکست و انگشتش درآمد و جا انداختند. اما این دردها لذت بخش است. او امشب هر سمتی که بخوابد بدنش درد می گیرد اما من خودم این دردها را تجریه کرده ام. این درد خیلی شیرین است.

وی افزود: آرزو داشتم این بچه ها روی سکوی المپیک بروند. من هر کاری می‌توانستم کردم. ما فقط نوکری این‌ها را کردیم. این‌ها هم جواب زحمات خودشان و ما را دادند. من به این بچه‌ها افتخار می‌کنم که نوکری آن‌ها را می‌کنم. دست و پای آن‌ها را می بوسم و ممنونم که ما را روسفید کردید.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: از کادر فنی تیم ملی، از تک تک کسانی که در فدراسیون زحمت می‌کشند تشکر م کنم. از وزیر ورزش که مثل برادر بزرگتر کنار ما بود. از رییس کمیته المپیک و همه دوستانی که کمک کردند دستشان را می بوسم.

دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک خاطرنشان کرد: در زندگی ورزشی‌ام هیچوقت از باخت و بردم گریه نکردم اما برای تک‌تک این بچه‌ها اشک ریختم. لیاقتشان است و باید سرتاپایشان را طلا گرفت.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید