سال ۲۰۲۲ رویایی تمام شد

سال ۲۰۲۲ رویایی تمام شد



سرمربی تیم ملی فوتبال رئال مادرید با تمجید از عمکلرد کریم بنزما گفت: بازی برابر وایادولید بسیار خوب بود و موجب شد تا سال ۲۰۲۲ برای رئال رویایی تمام شود.

به گزارش مجاهدت از مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در چارچوب مسابقات فوتبال اسپانیا (لالیگا) برابر تیم وایادولید به برتری ۲ بر صفر رسید تا سال ۲۰۲۲ میلادی را با پیروزی به پایان برساند. هر ۲ گل کهکشانی‌ها در این بازی توسط کریم بنزما به ثمر رسید.

کارلو آنچلوتی پس از برتری برابر وایادولید با تمجدید از عملکرد کریم بنزما گفت: این پیروزی با عملکرد فوق‌العاده تیبو کورتوآ و کریم بنزما به دست آمد. ستاره فرانسوی در این بازی ارزش‌های خودش را نشان داد و باید منتظر نسخه جدیدی از وی در سال ۲۰۲۳ باشیم.

سرمربی رئال مادرید این را هم گفت: در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم موفق به کسب پیروزی شدیم و این بسیار مهم است که سال ۲۰۲۲ را رویایی تمام کنیم.

عملکرد ستاره جوان رئال مادرید از دیگر موضوعات مورد نظر آنچلوتی بود. وی درباره کاماوینگا گفت: این بازیکن از زمانی که به رئال آمده کیفیت خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. در این بازی نیز سرنوشت ساز ظاهر شد و یک پاس گل داد.

کریم بنزما موفق‌ترین بازیکن شاغل در لالیگا است. او در سال ۲۰۲۲ موفق به زدن ۳۲ گل در لالیگا و ثبت ۸ پاس گل شد.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید