سبک زندگی شهدا باید در جامعه ترویج پیدا کند

سبک زندگی شهدا باید در محافل و جامعه ترویج پیدا کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار«یدالله کشاورز»صبح امروز در مراسم یادواره شهدای تخریب استان بوشهر با یادآوری ارزش‌های برآمده از سبک زندگی شهدا اظهار داشت: سبک زندگی شهدا باید در محافل و جامعه ترویج پیدا کند و اکنون راه شهدا کمک به جهاد تبیین و شرکت حداکثری در انتخابات هست و در گام بعد انتخاب فرد اصلح باید مدنظر باشد.

سردار کشاورز با تصریح اینکه شهدا معلمان پایان‌ناپذیر بشریت در همه حوزه‌ها هستند، ادامه داد: باید بررسی کنیم که اگر شهدا امروز در این دنیا بودند، پرچم را در انتخابات به دست چه کسی می‌سپردند بنابراین باید در کنار حضور پرشور، انتخابی اصلح داشته باشیم.

سردار کشاورز در ادامه یاد شهید جمهور و شهدای خدمت را گرامی داشت و افزود: فرهنگ شهدای خدمت کشورمان را آباد کرد و رهبر معظم انقلاب از شهید آیت‌الله «رئیسی» تمجید کردند چرا که شخصیت او چنین هست که برای مردم فداکاری می‌کنند.

وی ویژگی کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کسانی را در کارزار انتخابات انتخاب کنیم که کارآمد، رهرو راه شهدا و دارای روحیه جهادی باشند تا با عدم وام‌داری به جریانات سیاسی، همانند شهید آیت‌الله رئیسی صرف نظر از همه زخم زبان‌ها در راه مردم خدمت کند بنابراین عاقلانه تصمیم بگیریم و مجاهدانه از این انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید