سخن شهدا پیروی از قرآن و خدا است

مادرم کوه باش و چون کوه استقامت کن


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «رضا پناهی» یكی از بزرگ مردانی است كه در دوران هشت سال دفاع مقدس با احساس مسئولیت و از خود گذشتگی به همگان درس معرفت و معنویت آموخت. بی‌شک حركت كم‌نظیر شهدای دانش‌آموز و دانشجوی ایران اسلامی در دنیا، می‌تواند الگویی تمام عیار برای نوجوانان و جوانان باشد.

رضا پناهی در سال 1349 در كرج متولد شد و در سال 1361 در سن 12 سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید

مادرجان می‌دانم داغ فرزند برای مادر خیلی مشکل است، اما من از شما انتظار دارم که مانند بانوی بزرگوار اسلام یعنی حضرت زینب (س) در برابر مشکلات و داغ فرزندت مقاومت کنید و سکوت را تا حد امکان مراعات کرده تا دشمنان اسلام و منافقین بدانند که در هر زمان مادرانی شیرزن چون شما پیرو حضرت زینب (س) هستند و فرزندان خود را با افتخار به اسلام هدیه می‌کنند.

مادرم قامتت را بلندگیر و ندای الله‌اکبر، خمینی رهبر سر ده و سخن شهیدان راه خدا را به مردم برسان که همان سخن ما پیروی از قرآن و خدا می‌باشد، مادرم کوه باش و چون کوه استقامت کن، لحظه‌ای از نام و یاد خدا غافل نباش و در راه دین خدا بکوش که هر چه بکوشی باز کم است.

مادرم گریه نکن، بخند و خوشحال باش زیرا در راه هدف مقدس گام برداشته و جان باخته‌ام، مادر تو بوستان سبز وجود منی و من آن غنچه توام که تو مرا پرورش داده‌ای. مادرم، سلام بر تو که بالاخره بر احساس مادرانه‌ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان نبرد مسلمین با کفار کردی و گفتی که تو را در راه خدا هدیه انقلاب اسلامی می‌کنم و من به وجود تو افتخار می‌کنم که مادری از سلاله زهرا (س) هستی.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید