سردار دل‌ها از مصلحان بزرگ جهان اسلام بود

سردار دل‌ها از مصلحان بزرگ جهان اسلام بود


«اقبال شاکری» نماینده مردم تهران در مجلس شورا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در تشریح ویژگی شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: سردار دل‌ها قبل از هرچیز با خدا معامله کرد و خداوند متعال هم او را آوازه دنیا کرد.

شاکری تصریح کرد: در بخشی از فراز مناجات شعبانیه آمده است که «خدایا هر کس با تو شناخته شد هرگز گمنام نماند»، این مسئله به اعتقاد من خیلی مهم است، زیرا امروز آوازه شهید سلیمانی در تمام دنیا پیچیده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی شهید دفاع از مظلوم در مقابل ظالم بود، گفت: ایشان فرمانده نیرو‌های مقاومت بدون مرز بودند، زیرا، ایشان از همه مرز‌های جغرافیایی، نژادی و قومیتی عبور کرد و معطل مباحثی از این قبیل نمی‌ماند، معتقدم هرکس همچون شهید سلیمانی این ویژگی را داشته باشد در کارش موفق می‌شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات داخلی مسئولان باید همچون شهید سلیمانی فارغ از مباحث دنیوی و برای خدمت خالصانه برای مردم کار کنند، در اینصورت قطعاً مسئولانی که این رویه را همچون سردار دل‌ها داشته باشند، اولا نام خود را پرآوازه می‌کنند ثانیاً مردم قدردانشان می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی جزء مصلحان بزرگ جهان اسلام بود، ایشان در ظاهر یک ژنرال نظامی بود، اما مهمترین لقبش اصلاح‌گری اجتماعی است، مکتب شهید سلیمانی یعنی مکتب اصلاح‌گری که ما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آن را دنبال کنیم.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید