سردار کارگر انتصاب «مخبر » را به عنوان مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت

سردار کارگر انتصاب «مخبر » را به عنوان مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «محمد مخبر دزفولی» را به عنوان مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب اسلامی به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر هست:

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): کاری که باید بر آن همت بگمارید، این هست که رشته‌ی خدمت را رها نکنید. 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد مخبر 
مشاور و دستیار محترم مقام معظم رهبری

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی به سمت مشاور و دستیار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی آن برادر ولایی هست، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی شما برادر ارزشی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم مسیر مکتب حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدای والامقام و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر 

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید