سردار کارگر: شهید رئیسی از دل و جان به راهیان نور اعتقاد داشت

سردار کارگر: شهید رئیسی از دل و جان به راهیان نور اعتقاد داشت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که امروز (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: وظیفه راهبردی و سیاست گذاری به عهده شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور هست.

سردار کارگر در ادامه با قدردانی از خدمات و اقدامات برجسته شهید رئیسی در راهیان نور کشور گفت: اگر صوت‌ها و سخنان بنده را در جلسات گذشته ملاحظه کنید می‌بینید که همیشه قدردان نگاه محبت آمیز و تلاش‌های شهید رئیسی بودم و متاسفانه ایشان را از دست دادیم. شهید رئیسی شبانه روز تلاش می‌کردند و از جان و دل به راهیان نور اعتقاد داشتند. در جلسه‌ای شهید رییسی به بنده گفت که من در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور سرباز شما هستم و هر موردی در این موضوعات داشتید به بنده بگوید. شهید رئیسی علاقه بسیاری به یادمان‌های دفاع مقدس داشتند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی شخصیتی با اخلاص و برجستگی‌های خاصی داشت، یادآور شد: در دیدار‌های که با شهید رییسی داشتیم همیشه می‌گفت که فرق ما با شما این هست که شما سردار و ما سرباز ولایت فقیه هستیم. در مدت ریاست جمهوری شهید رئیسی کمک‌های خوبی به راهیان نور و تکمیل موزه‌ها صورت گرفت. در این مکان ۵ موزه یادگاری شهید رییسی می‌باشد و قرار هست که با حضور دکتر پزشکیان افتتاح شود.

سردار کارگر با بیان اینکه آقای مهندس منصوری نماینده محترم شهید رییسی در راهیان نور بودند، تصریح کرد: آقای منصوری در موضوع راهیان نور و سفر‌های استانی کمک‌های شایانی صورت گرفت که با قبل قابل قیاس نبود. آقای منصوری کمک خوبی برای دولت شهید رئیسی بود و شبانه روز برای مسئولیت خود وقت می‌گذاشت.

وی افزود: دولت آقای رئیسی جهادی و بسیار پرتلاش بودند و امیدوارم دولت محترم آقای دکتر پزشکیان و مجموعه هیات دولت موفق باشند و برای آن عزیزان دعا کردیم چرا که موفقیت دولت موجب موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست. 

سردار کارگر تاکید کرد: آقای رئیسی حیف شد و وجود شان بسیار با برکت و شهادت شان نیز با برکت بود و امیدواریم در حکمرانی یک الگویی برای دولت‌های دیگر شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم دفاع مقدس را قله‌ای برای رشد و تربیت همگان می‌دانست و امروز جبهه مقاومت دامنه این قله هست و اگر می‌خواهید جامعه صاحب الزمانی را تجربه کنید دفاع مقدس را ببینید.

سردار کارگر با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: مشکلات در دوران دفاع مقدس به مراتب بیشتر از امروز بود و شرایط اقتصادی مناسبی نداشتیم و گسست سیاسی بین جریانات وجود داشت.

وی با بیان اینکه فرهنگ صاحب الزمانی، اهل بیت (ع) و عاشورایی موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد، تاکید کرد: ملت مقاوم ایرانی اسلامی در دوران دفاع مقدس عاشورایی زندگی کردند و عاشورایی به نبرد با دشمن بعثی پرداختند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در بین کشور‌های محور مقاومت یادآور شد: کشوری که در دوران جنگ تحمیلی سیم خاردار وارد می‌کرد امروز در مظان اتهام پیشرفته‌ترین موشک‌های یمن هست. 

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات مهندس محسن منصوری در مدت تصدی مسئولیت در معاونت اجرایی رئیس دولت سیزدهم با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ ۲۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید