سردار کارگر: ملت ایران پیروز عملیات بیت‌المقدس هستند/ باید نقش امام خمینی (ره) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود

سردار کارگر: ملت ایران پیروز عملیات بیت‌المقدس هستند/ باید نقش امام خمینی (ره) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه امشب (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از هنرمندان راوی حماسه عظیم خرمشهر که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با گرامیداشت سوم‌خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و پایان عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس از جمله عملیات‌های سخت دفاع مقدس بود که یک ماه به طول انجامید.

سردار کارگر گفت: همه ایران در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند و پیروز اصلی این عملیات ملت ایران به رهبری امام راحل بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: یکی از غفلت‌هایی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شده این است که نقش امام را نتوانستیم در دفاع مقدس به خوبی نشان دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «استکبار با حمایت از صدام به ایران حمله کرد تا انقلاب اسلامی را شکست دهد»، گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود و اروند و … بهانه بود.

سردار کارگر اضافه کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی که به خداوند و اهل بیت (ع) داشتند در مقابل دشمن ایستادند؛ در دفاع مقدس همه ملت ایران اعم از شعیه، اهل سنت، اقلیت‌های دینی، مسیجی، کلیمی و … در میدان حضور پیدا کردند و خوشبختانه ما پیروز شدیم.

ادامه دارد…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید