سرلشکر سلامی: سپاه برای تحقق آرزوهای مردم در عرصه خدمت‌رسانی حضور یافته است

سرلشکر سلامی: در منطق سپاه مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور هستند/ بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان پیشرفته‌ترین بیمارستان در منطقه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح فرودگاه سراوان و بخش تخصصی بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان با بیان اینکه در منطق سپاه، مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور هستند، اظهار داشت: ما آرزومند فدا شدن در راه آرزوی‌های بلند این مردم هستیم و برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشتیم.

سرلشکر سلامی گفت: در این سرزمین همه مشاهده می‌کنند که برداران آن‌ها در نیروی زمینی سپاه، قرارگاه منطقه‌ای قدس، سپاه استانی سلمان استان سیستان و بلوچستان، سران طوایف و مولویان، و بسیجیان در طرح امنیت، ما را یاری می‌دهند.

وی افزود: یک زنجیره به‌هم پیوسته برای یک عمل مؤمنانه، اقتدار، کرامت‌بخشی به همه مردم ایران زمین به‌خصوص مرزنشینان شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه همچنین عنوان کرد: بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز پزشکی است و نگاه ما این است که هر عملی انجام می‌شود، باید با بهترین کیفیت باشد.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید