سرود «سلام فرمانده» یک نصرت الهی برای انقلاب اسلامی است

سرود «سلام فرمانده» یک نصرت الهی برای انقلاب اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (پنجشنبه) جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اردبیل در محل سالن شهیدان باکری فرمانداری اردبیل با موضوع برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل برگزار شد.

در این جلسه، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل اظهار داشت: مجتمع تفریحی و گردشگری نمونه شورابیل بزرگ‌ترین دریاچه داخل شهری کشور است و به جهت اینکه سالانه پذیرای صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است از لحاظ فرهنگی دارای ظرفیت بالایی بوده و لازم است که یک برنامه‌ریزی دقیق برای کارهای فرهنگی در این مجموعه انجام شود.

اعتماد افزود: کار اثر گذار فرهنگی باید مانند سرود سلام فرمانده جذابیت درونی و ذاتی داشته باشد و سرود سلام فرمانده با مقبولیت و محبوبیت کم نظیر خود در سراسر دنیا، بی گمان یک نصرت الهی آشکار برای انقلاب اسلامی ایران است.

«مهدی محمدی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز گفت: موزه دفاع مقدس استان با قرار گرفتن در ضلع غربی شورابیل می‌تواند نقش فرهنگی بسیار موثری در این مجموعه ایفا کند و میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی باشد.

محمدی متذکر شد: وجود حرم هشت شهید گمنام در شمال دریاچه شورابیل و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در جوار این حرم ظرفیت خوبی را در راستای ترویج فرهنگ کارساز و انسان ساز دفاع مقدس فراهم کرده که لازم است ادارات و نهادها و سازمان ها به تقویت این برنامه همت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید