سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به قزوین

سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به قزوین


سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به قزوینبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به شهر قزوین، در گلزار شهدا حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، به مقام والای این شهید بزرگوار و امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

وی همچنین به زیارت حرم مطهر امامزاده حسین (ع)، فرزند امام رضا (ع) رفت و نسبت به مقام امامت و ولایت ادای احترام کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیران کل معاونت فرهنگی بنیاد از موزه شهدای قزوین بازدید کرد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین توضیحاتی را در خصوص آثار به نمایش گذاشته شهدا در این موزه بیان کرد.

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از مرکز فرهنگی و نگارخانه سردار دل‌ها، سرتیپ شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید و فعالیت‌های فرهنگی این مراکز را بررسی کردند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین بازدید کرد و در جریان امکانات و برنامه‌های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین قرار گرفت.

گفتنی است این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع در کیلومتر دو جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است. مجتمع فوق در فاز‌های یک و دو تعریف شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.

اجرای طرح «اسناد افتخار» با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قزوین آغاز شد و در این طرح خاطرات شفاهی جانبازان ۷۰ درصد استان قزوین ثبت و ضبط می‌شود. در این طرح، مستندساز و مصاحبه‌گر در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند تا جانبازان ۷۰ درصد، سیره زندگی و خاطرات خودشان را در هشت سال دفاع مقدس و هر آنچه که در ذهن دارند بازگو کنند.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید