سومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود

سومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی اکبر کریم‌پور» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همزمان با نماز مغرب و عشا در روز (یکشنبه) یازدهم دی، در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: سخنران این مراسم سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و از همرزمان این شهید نستوه می باشد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته مقاومت گفت: هفته مقاومت از ۱۰ دی ماه آغاز شده و تا ۱۸ دی ادامه دارد که به مناسبت این ایام و گرامیداشت شهید سلیمانی برنامه‌های مختلفی در سطح استان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

کریم‌پور با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: طی هفته مقاومت نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت تبیین مکتب شهید سلیمانی پیش‌بینی شده که در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید