سوم خرداد، یادآور حماسه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی ملت سرفراز ایران است

سوم خرداد، یادآور حماسه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی ملت سرفراز ایران است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان امروز در دیدار با «عبدالرضادهرویه» مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه صدا و سیما در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی دارد، اظهار داشت: رسانه ملی در ترویج فرهنگ حوزه دفاع مقدس نقش کلیدی دارد و صدا و سیما در صف اول مبارزه فرهنگی و رسانه‌ای با دشمن است.

سلامی گفت: سوم خرداد، یادآور حماسه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی ملت سرفراز ایران است که با اتحاد و انسجام نیرو‌های نظامی و مردمی و با اتکا به توان داخلی و فداکاری بی بدیل جوانان پرشور این مرز و بوم روزی بزرگ و الهی رقم زده شد و عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی گفت: در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان، برنامه‌هایی متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در استان اجرا و برگزار می‌شود.

سلامی با بیان اینکه برنامه سوم خرداد با صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه صدا و سیما، راهبری حوزه رسانه و فضای مجازی ویژه سوم خرداد، گلباران و عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌ترین برنامه‌های سوم خرداد می‌باشد.

«عبدالرضا دهرویه» در این دیدار گفت: در حوادث سیاسی و اجتماعی نقاط عطف از تاثیرگذارترین‌ها هستند و نقطه عطف برجسته جنگ تحمیلی بر علیه کشور ما؛ عملیات بیت المقدس و حماسه سوم خرداد بود که سرنوشت جنگ را به نفع ایران رقم زد.

وی متذکر شد: پوشش آیین‌ها و رویداد‌های ایام سوم خرداد، پخش گزارش‌های ویژه، مصاحبه با رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و ویژه برنامه‌های خبری از فعالیت‌های اطلاعات و اخبار این مرکز است.

در پایان این دیدار مدیران صدا و سیما و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از یادمان در حال ساخت صدا و سیما بازدید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید