سوگواره ملی رواق سرخ به یاد شهدای شاهچراغ برگزار می‌شود

سوگواره ملی رواق سرخ به یاد شهدای شاهچراغ برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا قانعی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس، امروز سه‌شنبه 15 آبان در نشست مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت 13 شهید حمله تروریستی چهارم آبان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی شاهچراغ، سوگواره ملی رواق سرخ 27 آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس ابتدا بیان کرد: جهت پاسداشت چهلمین روز شهادت شهدای شاهچراغ، آیینی با عنوان آئینه‌های شکسته این هفته با حضور خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه برگزار و از خانواده این شهدا تجلیل شد.

حمیدرضا قانعی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه نام شهدای حرم شاهچراغ، مانند ستاره‌های درخشانی در انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد، همکاری ارشاد فارس با بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برای گرامیداشت این شهدا را یادآور شد و افزود: در همین راستا، سوگواره ملی رواق سرخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ در شیراز برگزار می‌شود.

قانعی افزود: هفدهم آذر هم مراسمی در بزرگداشت چهلم این شهدا در شاهچراغ (ع) همزمان با مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب و دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید مدافع حرم، رسول استوار محمودآبادی برپا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید