سپاه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

سپاه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: اتحادیه اروپا عقده و کینه نسبت به سپاه و عملکرد این نهاد مقدس دارد و از پیشرفت‌های این نهاد عصبانی و ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: دشمنان باید بدانند همه ما سپاهی هستیم و همه پشتیبان سپاهیان قهرمان و بسیجیان همیشه در صحنه هستیم.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای این انقلاب مردمی و اسلامی است و به حق به خوبی به وظایفشان عمل کردند.

وی ادامه داد: دشمنان باید ناراحت باشند زیرا هر برنامه‌ای بر علیه انقلاب تدارک دیدند توسط سپاه و بسیج خنثی شده است.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان از همه امکانات استفاده کردند ولی ناکام شدند و این شکست‌ها را از چشم سپاه و بسیج می‌بینند و به همین دلیل پارلمان اروپا دست به اینگونه اقدامات می‌زنند.

وی اظهار داشت: امروز سپاه در‌ مقابل نقشه‌های دشمنان ایستاده است و دشمنان از این ایستادگی و از پیشرفت های ایران اسلامی عصبانی هستند و دست به اقداماتی مانند اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا م‌ زنند.

مغیثی بیان داشت: امروز کشور به برکت حضور مردم با بصیرت در همه عرصه‌ها و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیشرفت کرده است و دشمنان توان دیدن این پیشرفت‌ها را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول این سال‌ها هرکاری توانسته انجام داده ولی همیشه ناکام شده اند و از این به بعد هم دشمنی می‌کنند و باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را بشناسیم.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه ریزی کرد ولی دچار اشتباه محاسباتی شد و از اعتقاد و قدرت مردم مومن ایران اسلامی خبر نداشتند.

وی یادآور شد: امروز وحدت دولت و ملت ضروری است و شیاطین به دنبال تفرقه هستند و محور وحدت باید ولایت و ارزشهای انقلابی و اسلامی باشد.

مغیثی گفت: دشمنان مشغول یک سری فعالیت‌هایی هستند تا ایران را منزوی کنند و یکی از اقداماتشان اخیرا در پارلمان اروپا بود که در اقدامی غیر قانونی سپاه را به عنوان سازمانی تروریستی اعلام کرد ولی در این راه هم راه به جایی نمی‌برند.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنند با این اقدامات می توانند از سپاه انتقام بگیرند و جلوی قدرت بین المللی سپاه را بگیرند ولی باید بدانند مردم حامی سپاه مردمی هستند.

امام جمعه نهاوند متذکر شد: در جریان اغتشاشات اخیر بیشتر تخریب‌ها و توهین‌ها به جایگاه ولایت و رهبر معظم انقلاب شد چون دشمنان می‌دانند این ولایت فقیه است که در مقابل نقشه‌های آنها ایستاده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید