سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم هستند

سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم هستند


سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: یکی از توفیقات همیشگی ما و ماموریت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت به مردم عزیز و بزرگوار است.

وی افزود: در سیل اخیر با توجه به هشدارهایی که از قبل شده بود، یک آمادگی صددرصدی در بین بچه‌های بسیجی و سپاه الغدیر وجود داشت و از روز چهارشنبه که استان درگیر سیل بود و از منطقه نیر، زردین و حسن آباد شروع شد، بچه‌ها به حالت آماده باش در آمدند.

سردار زارع کمالی ادامه داد: از صبح پنج شنبه که سیل در مرکز استان یزد آغاز شد، عزیزان بسیجی و پایوران در ابتدای ماموریت بحث تخلیه منازل مسکونی، بویژه در بافت قدیم شهر، مد نظرشان بود که کار الحمدلله انجام شد و همچنین عزیزان بسیجی در تخلیه منازلی که آب گرفتگی وجود داشت در خدمت مردم بودند.

وی تصریح کرد: از ابتدا در کنار مردم بودیم و این قول را خواهیم داد که تا پایان برگشت وضعیت به حالت عادی،‌ عزیزان بسیجی و پاسداران در خدمت مردم عزیز و بزرگوار هستند.

سردرا زارع کمالی از راه اندازی کارگاه های قالیشویی در چهار نقطه از مرکز استان خبر داد و گفت: همچنین تعمیر لوازم خانگی که بخاطر آب گرفتگی دچار سوختگی شدند، در دستور کار است و به صورت رایگان توسط عزیزان بسیجی تعمیر میشوند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تشکر از استاندار یزد و همه مدیرانی که شبانه روز در کنار مردم ایستادند افزود: یکی از ویژگی های تمدن نوین اسلامی که می توان به آن اشاره کرد حضور مردم عزیز بود که یک بار دیگر در این آزمون سربلند بیرون آمدند. بخصوص مردم عزیز یزد که با این حمایت ها در عرصه مدیریت صحنه، بار دیگر برگ زرینی به افتخارات استان یزد اضافه کردند.

وی در پایان بیان کرد: انشالا با همین مدیریت بتوانیم در بحث خانه هایی که ویران شدند و همچنین تعمیر خانه هایی که آسیب دیدند، به سرعت کار ساخت و تهیه وسایل منازل ویژه انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید