سپاه پاسداران با مافیای اقتصادی تعارف ندارد

سپاه پاسداران با مافیای اقتصادی تعارف ندارد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز (پنجشنبه) در جمع استادیاران صالحین بسیج استان خراسان رضوی اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در مورد جراحی اقتصادی را به فال نیک می‌گیریم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی افزود: جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است و از جمله این برکات می‌توان به کشف پشت صحنه‌های شبکه فساد اشاره کرد که اگر غیر از این موارد اتفاق می‌افتاد همواره شبکه مافیای اقتصادی در جامعه وجود داشتند و کشف نمی‌شدند و دولت‌ها نیز بی‌اطلاع از این موارد فعالیت خودشان را ادامه می‌دادند و مردم نیز در حال تحمل فشارها بودند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر از سر تکلیف به وظایف خود عمل کردیم، موفق خواهیم بود، گفت: باید نسبت به تکالیفی که بر عهده ماست مطالعه داشته باشیم تا تحلیلی از صحنه عمل داشته و متناسب با آن اقدام کنیم.

سردار غیاثی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد دارای سابقه محوریت در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی متأثر از فضای مجازی شدند و حرف‌های بیگانگان را تکرار می‌کنند لذا باید تکالیف خود را بدانیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه امروز در جبهه انقلاب باید تلاش‌ها هدفمند و بابرنامه باشد، بیان داشت: به‌عنوان خادمان مردم نسبت به حل مشکلات اقتصادی احساس تکلیف می‌کنیم، در همین راستا در پیگیری صورت گرفته با حقایق مواجه شدیم و مردم نیز از اینکه سپاه وارد میدان شده ابراز خرسندی می‌کنند.

سردار غیاثی تأکید کرد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با افرادی که دخیل در مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف ندارد چراکه معتقدیم نباید با معیشت مردم بازی شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: متأسفانه مافیای شبکه فساد در حوزه کالاهای اساسی و معیشتی مردم در این ایام فعال بوده و در شرایط سخت کشور کسب درآمد داشتند که باعث بدبینی مردم به نظام اسلامی شده بودند که برخورد قاطعانه صورت گرفت.

وی با اعلام اینکه به آینده امیدوار هستیم و هر کجا لازم باشد با اقتدار ورود خواهد شد، گقت: اگر جراحی اقتصادی که در دولت‌های گذشته مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده در این دولت نیز رخ نمی‌داد و به آن بی‌توجهی می‌شد، شبکه فساد قدرت می‌گرفت؛ بر همین اساس ما به‌عنوان سربازان ولایت باید در راستای اجرای صحیح این طرح در وسط میدان باشیم.

سردار غیاثی نظارت و رصد بازار و معیشت مردم را ضروری دانست و متذکر شد: باید مسئولان به‌صورت پیش‌دستانه و با آینده‌نگری، مشکلات مردم را در شرایط خاص شناسایی و نسبت به رفع آنها تلاش کنند.

وی گفت: اقدامات اقناعی در راستای امیدآفرینی با توکل و اخلاص در این عرصه دارای اهمیت است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید