سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان‌های سخت است

سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان‌های سخت است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین جشن ازدواج خانواده‌های سپاه روح الله اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام امروز روبه زوال و نابودی هستند و مکتب امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و به حق، امام خمینی (ره) روح الهی بود و امام متعلق به بشریت و افتخار جهانی است.
 
وی افزود: دشمن امروز در برابر اقتدار و عظمت انقلاب و ملت ایران هیچ غلطی نمی تواند کند و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن است و راه عزت و کرامت با قوی شدن در همه ابعاد است.
 
سردار کریمی با بیان اینکه بزرگترین پشتیبان انقلاب اسلامی مردم هستند ، گفت: به همین جهت دشمنان جنگ ترکیبی و جدایی ملت از نظام اسلامی را در دستور کار گذاشته اند و لذا جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی و تقویت اراده ها است و به فضل الهی غلبه نهایی بر دشمنان نزدیک است.
 
وی ادامه داد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم و خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برای رسیدن به ایران قوی نیازمند کار، تلاش، روحیه جهادی و انقلابی هستیم، گفت: یکی از مهمترین ضرورت های ادامه مسیر اقتدار و رسیدن به ایران قوی در همه ابعاد همراهی نسل جوان و نوجوان با حرکت تمدنی در گام دوم است و از الزامات این همراهی تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های هویت ساز برای نسل جوان و نوجوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان های سخت است که با مولفه های ایمان، عمل صالح، و ولایتمداری به دست آمده و امروز پاسداران غیور برای  حفظ امنیت و آرامش مردم تا پای شهادت در میدان نبرد حضور دارند.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید