سید حسن نصرالله: آمریکایی‌ها اجازه کمک به لبنان را نمی‌دهند

سید حسن نصرالله: آمریکایی‌ها اجازه کمک به لبنان را نمی‌دهند


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌‎المللی دفاع‌پرس، به نقل از العهد، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس مرکز مطالعات و مستندسازی در لبنان سخنرانی کرد.

وی در ابتدای این سخنرانی ضمن تمجید از دست اندرکاران این مرکز مطالعاتی در لبنان، تاکید کرد: این مرکز یکی از مراکز درخشان و موثر بوده است و با سخنانی که از مسئولان آن شنیدیم عزم و اراده ما برای ادامه همکاری با آن افزایش یافت.

نصرالله افزود: حزب الله ۳۰ سال پیش با وجود درگیری بسیار زیاد به مسائل مقاومتی و چالش‌های آن زمان، به این موضوع حیاتی (همکاری با مراکز مطالعاتی) اهتمام داشت.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: حزب الله از ابتدا بر این مساله اهتمام داشت که بر مبنای اصول علمی و متقن فعالیت کند.

وی افزود: ما همواره بر این مساله تاکید داشتیم که مرکز مطالعات و مستندسازی، یک موسسه علمی، فکری و دارای رویکرد با تکیه بر وقایع میدانی باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنرانی خود در ارتباط با وضعیت بحرانی اقتصادی حاکم بر لبنان گفت: هیچ طرفی در این مساله شک ندارد که شرایط اقتصادی در لبنان بسیار سخت و دشوار است، اما این مساله تنها گریبانگیر لبنان نیست و کشور‌های متعددی در سطح جهان در آستانه فروپاشی اقتصادی قرار دارند.

وی افزود: هیچ کس حق ندارد از آینده مایوس شود و تلاش‌ها در زمینه اشاعه یأس و ناامیدی در بین لبنانی‌ها اقدامی بسیار خطرناک است، مهمترین مساله این است که امیدوارم باشیم و همه طرف‌ها از جمله حاکمیت، ملت و جامعه به مسئولیت‌های خودشان عمل کنند.

انتهای پیام/ 933

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید