سید حسن نصرالله: عامل هتک حرمت به قرآن، با موساد در ارتباط است/ اهداف آمریکا از جنگ ۳۳ روزه

سید حسن نصرالله: هدف از هتک حرمت قرآن ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مسیحیان است


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در ابتدای سخنان خود با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: کسی که نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد اقدام کرد، با موساد رابطه دارد و هدف او از این اقدام تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و مسیحیان است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: هر انسان آزاده وشریفی باید این جنایت را به تمامی شیوه‌های قانونی محکوم کند. محکومیت سوزاندن قرآن کریم از سوی علمای مسیحیت، سهم به‌سزایی در جلوگیری از فتنه داشت.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به نقش مردم منطقه در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم گفت: ملت‌های منطقه باید از دولت‌های خود بخواهند که مواضع شدیدتری را در رابطه با موضوع سوزاندن قرآن کریم اتخاذ کنند.
 
وی با اشاره موضع‌گیری روسیه در این رابطه افزود: موضع شایان توجه روسیه در رابطه با سوزاندن قرآن کریم، کشور‌های غربی را به دشواری انداخت.
 
نصرالله در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ ۳۳ روزه ادامه داد: جنگ ۳۳ روزه جنگی به تمام معنا و اتفاقی بسیار مهم در تاریخ لبنان و منطقه بود. این جنگ سرنوشت لبنان و منطقه را در سال‌های گذشته و آینده مشخص کرد.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: این جنگ یکی از ابزار‌های آمریکا برای پیاده‌سازی طرح خاورمیانه جدید بود که به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی کشور‌های منطقه، ازدست‌رفتن اراضی فلسطین، جولان و اراضی اشغالی لبنان و معرفی اسرائیل به عنوان قدرت منطقه‌ای در سایه آمریکا را در پی داشت.
 
ادامه دارد …

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید