سیزدهمین یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز برگزار می‌شود

سیزدهمین یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «امیرحسین عباسی» امام جماعت مسجد حسن ابن علی (ع) شیراز در جمع خبرنگاران با اعلام یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری شیراز در این مسجد، اظهار داشت: سیزدهمین یادواره ۴۴ شهید محله شیشه گری و پایگاه مقاومت شهید سجادیان شیراز چهارشنبه ۲۵ مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد «حسن ابن علی (ع)» برگزار می‌شود.
 
وی هدف از برگزاری این یادواره را نشر فرهنگ شهادت و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان و خاطرنشان کرد: در برگزاری این یادواره همه اصحاب و هیئت امنای مسجد از جمله کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان و هیئت محبین امام حسن مجتبی (ع) همکاری دارند.
 
حجت الاسلام عباسی با اشاره به برنامه‌های این یادواره، تصریح کرد: روایت گری حاج علیرضا دلبریان از مشهد مقدس، مداحی حاج عباس طهماسب از مازندران و حماسه سرائی حاج محمد رسولی از تهران از برنامه‌های این یادواره هست.
 
قابل ذکر هست که مسجد حسن ابن علی (ع) در خیابان شهدای شیشه گری از محلات قدیمی و کم برخوردار شیراز واقع شده هست و در طول سال برای نوجوانان و جوانان و همچنین اهالی محل برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌کند.
 
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید