سیطره بر مسلمانان؛ آرزوی محال رژیم صهیونیستی

سیطره بر مسلمانان؛ آرزوی محال رژیم صهیونیستی


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رژیم صهیونیستی بعد از ضربات سخت، دردناک و غافلگیرکننده‌ای که در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» از «حماس» دریافت کرد، جنگی بزرگ، گسترده و نابرابر را با گروه مقاومت فلسطینی آغاز کرد که در جریان آن و تا امروز بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده و بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر دیگر از مردم این باریکه را مجروح کرده هست.

البته این پایان تجاوزات و جنایات ارتش اشغالگر و متجاوز رژیم صهیونیستی به مقاومت در منطقه نبود و ارتش کودک‌کش رژیم «اسرائیل» جنگ دیگری را با حمله به جنوب لبنان و علیه حزب‌الله آغاز کرد که در جریان این تجاوز تا امروز حدود ۲۶۰۰ نفر به شهادت رسیده و تعداد مجروحان نیز به از عدد ۱۲ هزار نفر عبور کرده هست.

اما نکته بسیار مهم و موضوع حائز اهمیت در پس پرده حملات رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ غزه و همچنین حملات گسترده به جنوب لبنان و به طبع آن ترور و به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان مقاومت این هست که سران و مقامات این رژیم اشغالگر و نامشروع به شدت به دنبال سیطره بر امت اسلامی و مردم مسلمان منطقه هستند.

علت این امر که رژیم صهیونیستی از گذشته تا امروز همواره به دنبال سیطره بر امت اسلامی بوده این هست که سران و مقامات این رژیم آرزوی دیرینه‌ای را در سلطه بر کشور‌های اسلامی و استعمار مردم مسلمان منطقه دارند و تمامی اقدامات و جنایاتی که از بیش از ۷۰ سال پیش تا همین امروز انجام داده و همچنان هم انجام می‌دهند با هدف رسیدن به این سیطره و استعمار هست.

از طرف دیگر بر کسی پوشیده نیست که یکی از اهداف دیگر دشمن جنایتکار صهیونیستی از هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان مجاهد، شکستن روحیه مجاهدان و حامیان مردمی آنها هست. دشمنان مقاومت همواره یگانه راه و مسیر دستیابی به اهداف جنایتکارانه و استعمارگونه خود را از مسیر از بین بردن روحیه مردم حامی گروه‌های مقاومت جستجو کردند.

در حقیقت باید گفت این مردم مسلمان و حامیان گروه‌های مقاومت در منطقه هستند که با حمایت و پشتیبانی خود از گروه‌های مقاومت انگیزه و توان آنها را برای ایستادگی و نبرد با دشمنان به خصوص دشمن صهیونیستی فراهم کردند. زیرا اگر مردم نبودند، گروه‌های مقاومت این میزان مقاومت و ایستادگی را نمی‌توانستند در برابر رژیم صهیونیستی نشان بدهند.

اما در این میان موضوع قابل توجه دیگر این هست که گروه‌های مقاومت با توجه به پشتوانه مردمی که دارند از نیروی انسانی گسترده و قابل توجهی برخوردار هستند که خود همین نیرو‌ها با ارتباطات و پیوندهایی که با اقشار مختلف جوامع خود دارند به نحوی فضای جامعه خود را هدایت و مدیریت می‌کنند که تمامی طرح‌ها و نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای سیطره بر امت اسلامی را در نطفه خفه می‌کنند.

بر همین اساس هست که وقتی سران و مقامات رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنند که نه از طریق اقدامات نرم (تبلیغات رسانه‌ای) و نه از طریق اقدامات سخت (جنگ غزه و لبنان) و همچنین ترور و حذف رهبران و فرماندهان گروه‌های مقاومت نمی‌توانند بر امت اسلامی سیطره پیدا کنند حملات و تجاوزات خود را به غزه و جنوب لبنان شدت بخشیدند.

حال اینکه ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی رهبران گروه‌های مقاومت در منطقه تاثیر بسیار زیاد و بالایی بر اتحاد و انسجام مردم فلسطین و لبنان و به دنبال آن مقاومت و ایستادگی هرچه بیشتر در برابر دشمنان به خصوص دشمن صهیونی دارد. موضوعی که موجب شده تا بعد از بیش از یک سال از شروع جنگ غزه شاهد اتحاد همه جانبه مردم غزه در برابر ارتش کودک‌کش «اسرائیل» باشیم.

در پایان باید گفت هرچند که ترور و شهادت رهبران بزرگ گروه‌های مقاومت در منطقه ازجمله «سید حسن نصرالله» و «اسماعیل هنیه» و اخیرا هم «سید هاشم صفی الدین» ضایعه بزرگ و جبران ناشدنی برای محور مقاومت هست ولی غم فراق این بزرگان، عامل اتحاد و انسجام بیش از پیش نیرو‌ها و مبارزان مقاومت در غزه و لبنان و در برابر دشمن صهیونی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید