شرط فرصت‌سازی در بحران‌ها از زبان حاج قاسم + فیلم

شرط فرصت سازی در بحران‌ها از زبان حاج قاسم+ فیلم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فرمانده میدان‌های مبارزه با تروریست و تفکر تکفیری مرد بزرگ تبدیل تهدید به فرصت‌ها بود، او حتی با شهادتش نیز مسیر بزرگی از مقابله با استکبار را نشان داد، رهبر انقلاب در اینباره فرموده است «شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد. الان در دنیای اسلام هر جایی که بنای مقاومت در مقابل زورگویی استکبار را داشته باشند، مظهرشان و اسم رمزشان شهید سلیمانی است… شهید سلیمانی، هم در زمان زنده بودنش استکبار را شکست داد، هم با شهادتش شکست داد؛ آمریکا در عراق و سوریه به مقاصد خودش نرسیده؛ چرا؟ چه کسی در این قضیه فعّال بود؟ قهرمان این کار سلیمانی بود.»

حاج قاسم نه تنها در ایران بلکه هر جا تهدیدی متوجه جهان اسلام بود او حضور پیدا کرد و از از آن فرصت سازی کرد. در جریان جنگ سوریه و عراق با تشکیل گروه‌های مقاومت و متحد کردن آنان توانست روح تازه‌ای به جبهه مقاومت منطقه بدمد و با فرماندهی قوی و مدیریت بی نظیر، پیروز میدان نبرد باشد. او به خوبی می‌دانست طبق وعده خداوند در سختی‌ها نیز گشایش هست و بر همین مبنا عمل کرد.

او در خرداد سال ۱۳۹۷ درباره تبدیل تهدید‌ها به فرصت می‌گوید: «من با تجربه می‌گویم میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست، اما شرطش این است نترسیم و نترسانیم. همین الان با همین بحران‌های اقتصادی در دوره‌های طولانی انقلاب و محاصره اقتصادی همین چیزی که امروز می‌بینیم به رغم اینکه دولتمردان نتوانستند همه اهداف مد نظر خود و انقلاب را محقق کنند، اما فرصت‌های بزرگی وجود دارد. در همین الوات بازی‌هایی و قداره کی‌هایی که دشمن کرد چه فرصت‌های بزرگی در هر دوره‌ای که هر دوره اش متحیر کننده وس خت بود به وجود آمد.»

در ادامه بخشی از صحبت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌بینید.

کد ویدیو

انتهای پیام/ ۱۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید