شرکت در انتخابات از مصادیق تقویت نظام اسلامی است

شرکت در انتخابات از مصادیق تقویت نظام اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه دهلران در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهارداشت: موضوع مهم حال حاضر کشور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و یکی از مصادیق تقویت نظام اسلامی شرکت در انتخابات است، که امام راحل (ره) فرمودند در همه انتخابات‌ها شرکت کنید و اکنون نیز مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بر مشارکت حداکثری تاکید دارند.
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی تنیده شده در اسلام ناب محمدی می‌باشد فلذا قوه مجریه در این نظام بسیار حائز اهمیت است، زیرا بیشتر امکانات و موضوعات کشور مربوط به این قوه است و قوه مجریه می‌تواند چالش ایجاد کند یا بستر پیشرفت فراهم کند، به همین دلیل ضمن حضور پرشور در انتخابات به دور از احساسات و با توجه به معیار‌ها اصلح را انتخاب کنیم.
 
 امام‌جمعه شهرستان دهلران تاکید کرد:از امروز همه مردم مبلغی باشید برای دعوت دیگران به حضور در انتخابات و نکته مهم بعدی انتخاب اصلح در قالب معیار‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.
 
حجت الاسلام «موسوی» با تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه کشاورزان عزیز و زحمتکش و همه تکنسین‌ها و مهندسین جهاد کشاورزی بیان کرد:کارگروهی جهت شناسایی و رفع مشکلات حوزه کشاورزی در شهرستان می‌بایست ایجاد شود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید