شرکت ملی پست ۸۲۵ هزار مرسوله نمایشگاه کتاب را به مخاطبین تحویل داد

شرکت ملی پست ۸۲۵ هزار مرسوله نمایشگاه کتاب را به مخاطبین تحویل داد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست در حاشیه نمایشگاه صنعت پست با «احسان ساده» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

لیائی به‌تشریح ابعاد این تفاهم‌نامه پرداخت و درباره مفاد آن توضیحاتی ارائه داد و گفت: محور این تفاهم‌نامه درباره جابه‌جایی مرسولات نمونه‌های آزمایشگاهی مربوط به سازمان ملی استاندارد است.

وی تصریح کرد: مقرر شد نمونه‌های آزمایشگاهی که سازمان استاندارد موظف است از شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری و به آزمایشگاه‌ها تحویل دهد، با توجه به اینکه شرکت پست را امین دانستند، توسط این مجموعه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: استانداردسازی خدمات و محصولات مورد نیاز شرکت ملی پست نیز یکی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه است.

لیائی این تفاهم‌نامه را یک گام برای ارتقاع سطح کیفی خدمات دو مجموعه شرکت ملی پست و سازمان ملی استاندارد دانست و ادامه داد: تفاهم‌نامه صورت گرفته حدود ۱۰ بند داشت که کمک می‌کرد تا از ظرفیت‌های مشترک این دو مجموعه بهره‌گیری شود و خدمات متقابل و هم‌گرایی صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار دفاع‌پرس درخصوص وضعیت مرسولات نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا روز گذشته ۸۲۵ هزار بسته پستی مربوط به نمایشگاه کتاب به دست گیرنده‌ها رسیده است و ۲۰ هزار بسته دیگر هنوز تحویل داده نشده است که جمعاً این رقم به ۸۴۵ هزار مرسوله پستی خواهد رسید در صورتی که سال گذشته حدود ۷۸۰ هزار مرسوله را تحویل دادیم که نشان می‌دهد امسال رشد ۷۰ هزار مرسوله‌ای صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پست، دعوت و همکاری با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت پست را در جهت تحقق شعار سال درخصوص رشد تولید دانست و خاطرنشان کرد: بیش از صد و چهل شرکت دانش‌بنیان عضو مرکزی نوآوری شرکت ملی پست هستند که ما امسال در این نمایشگاه به ۵۰ شرکت از این مجموعه غرفه‌های رایگانی را اختصاص داده‌ایم تا بتوانند به معرفی و عرضه دستاوردهای خودشان بپردازند که این اقدام در میان دستگاه‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بی‌سابقه است.

لیائی ادامه داد: امسال حمایت از شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در زمینه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال که بتوانند هزینه‌های تمام شده مرسولات پستی را کاهش دهد را انجام خواهیم داد ضمن اینکه این اقدامات خواهد توانست سرعت ما در ارائه خدمات را افزایش دهد.

انتهای پیام/ 121

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید