شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی محکم‌تر می‌کند

شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی محکم‌تر می‌کند


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «رضا طلایی‌نیک» معاون برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در همایش «یاد یاران» که به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط‌کریم برگزار شد، اظهار داشت: شهادت هم در دنیا و هم در پیشگاه خداوند متعال جاودانگی ایجاد می‌کند.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس امنیت آفرین شدند و استقلال را حفظ کردند، افزود: امروز فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شده و این فرهنگ با ارزش و گنجینه دفاع مقدس، مکتب حاج قاسم را بنا گذاشت که الهام‌بخش جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: رزمندگان و شهدای والامقام با دست خالی توانستند جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل و دشمن را سرشکسته و ناکام کنند؛ چون مبنای ما دفاع مردمی بود و دفاع مقدسی که بر پایه جهاد عاشورایی بنا نهاده شد و با وجود کمبود تجهیزات پیروز میدان شدیم.

سخنگوی وزارت دفاع همچنین به شهادت سید حسن نصرالله توسط صهیونیست‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی بداند که شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت را قوی‌تر و عزم آنان را برای نابودی این رژیم کودک‌کش محکم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 200

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید