شهادت یک جوان فلسطینی در شرق رام الله

شهادت یک جوان فلسطینی در شرق رام الله


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمود حامد النجار مجاهد فلسطینی (۳۲ ساله) عصر امروز چهارشنبه پس از انجام عملیات شهادت طلبانه علیه عناصر اشغالگر صهیونیستی و تیراندازی در نزدیکی شهرک «عفرا» در شرق رام‌الله به دست نیرو‌های اشغالگر به شهادت رسید.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، تعداد زیادی عناصر ارتش رژیم اشغالگر پس از اقدام محمود حامد النجار در انجام عملیات تیراندازی، وی را تحت تعقیب قرار داده و در نهایت او را در شهرک دیر دبوان در شرق رام الله به شهادت رساندند.

رسانه‌های عبری با انتشار تصاویری از این شهید مدعی شدند که او عامل حمله تیراندازی به شهرک افرا بوده و از اهالی شهر سواد در شرق رام الله است.

حماس: جنایات دشمن عمر او را کوتاه خواهد کرد
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” در بیانیه‌ای شهادت این مجاهد جوان فلسطینی را به ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

این جنبش اعلام کرد: افزایش جنایات اشغالگران در سرزمین اشغالی علیه ملت فلسطین و ریختن خون کودکان و جوانان ما بدست عناصر صهیونیستی با پاسخ و گسترش دایره مقاومت با تمام ابزار‌های موجود مواجه خواهد شد.

حماس با اشاره به اینکه دشمن باید بداند با نسلی از انقلابیون قهرمان مواجه است که با جسارت و دلاوری پرورش یافته اند، تاکید کرد: ادامه جنایات علیه مردم ما آن‌ها را از مسیر خود عقب نخواهد راند، بلکه عمر رژیم اشغالگر را کوتاه و تحقق آزادی ملت فلسطین را تسریع می‌کند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید