شهدای خدمت، انسان‌های انقلابی و عاشقان خدمت هستند

شهدای خدمت، انسان های انقلابی و عاشقان خدمت هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،سردار «اصغر عباسقلی‌زاده»  فرمانده سپاه عاشورا در آئین بزرگداشت شهدای خدمت در امامزاده سید محمد مراغه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در آیین تشییع شهدا نشان دادند که قدر دان مسئولان دلسوز و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با حضور رئیس جمهور شهید در مدت ۳ سال برای کشور صادقانه کار کرده و زمینه حل مشکلات و پیشرفت را فراهم کرده است.
 
سردار عباسقلی‌زاده شهدای خدمت را انسان های انقلابی و عاشقان خدمت توصیف کرد و گفت: اجر و مزد افرادی که برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند مانند سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهیدچیزی به جز شهادت نیست.
 
وی ادامه داد:  مردم قدرشناس با حضور در آیین های بدرقه، تشییع و تدفین شهدای خدمت حماسه آفریدند. هریک از این شهدای خدمت در مسئولیت های خود هرچه در توان داشتند برای اعتلای کشور و مردم تلاش کردند.
 
این مسئول با بیان اینکه شهید رحمتی فرزند مراغه است افزود: این شهید والامقام مسئولی مدیر، مدبر، کاربلد، توانمند و از دانش مدیریتی بالا  برخوردار و با تمام توان در خدمت مردم بود.
 
سردار عباسقلی زاده برحضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان داشت: تلاش کنید کسانی را انتخاب کنید که مانند آیت الله  رئیسی خادم مردم باشند. 
 
وی انتخابات آینده را مهمترین انتخابات در طول ۴۵ سال گذشته دانست و گفت: این انتخابات صحنه امتحان ما است باید فردی را انتخاب کنیم که به نظام، رهبری و انقلاب علاقه داشته باشد و مشکلات جامعه ما را حل کرده و زمینه پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف فراهم کند.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید