شهدا با گذشت از داشته‎های خود، اقتدار نظام اسلامی را به ارمغان آوردند

یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس‌آباد برگزار شد


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس‌آباد به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه، با حضور آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ائمه جمعه شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار و فرمانداران و رؤسای ادارات و مردم شهیدپرور مغان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد.

امام‌ جمعه اردبیل با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نزد خداوند متعال تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) با نور الهی متولد شده و در قیامت با تجلی نور الهی شفیع و شافع پیروان حضرت، امّت رسول‌الله و شهدا خواهند بود.

وی افزود: روحیه ایثار و فداکاری، مؤلفه مهمی در راه تحقق منافع ملی و آرمان‌های دینی است و شهدا و جانبازان و آزادگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، با دلی آگاه و بصیرتی مثال‌زدنی از عزیزترین داشته‌های خود گذشتند و عزت و اقتدار نظام اسلامی را به‌عنوان ثمره ارزشمند مجاهدت خود به ارمغان آوردند.

امام‌ جمعه اردبیل افزود: امروزه تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید مهمترین مأموریت دستگاه‌های فرهنگی است، زیرا ظرفیت فرهنگی غنی دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند در اختیار ماست و باید با تلاش و کوشش بی‌وقفه، نسل جدید را به این فرهنگ متعالی تجهیز کنیم.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید