شهدا رسالت بزرگی را بردوش ما نهاده‌اند

شهدا رسالت بزرگی را بردوش ما نهاده‌اند


به گزارش مجاهدت از گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و در یک محیطی صمیمی با تنی چند از خانواده معظم شهدای استان دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهدا، گفت: شهدا و خانواده آن‌ها از ارزش‌های معنوی ایران اسلامی هستند و پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.

سردار رادان با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم و راه شهدا باید ادامه داشته باشد، گفت: باب شهادت در فراجا باز است و ما شاهد آن هستیم که چطور برای دفاع از مرز‌ها و برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان و سوداگران مرگ، در جای جای ایران اسلامی همکاران ما به فیض عظیم شهادت نائل می‌شوند.

وی یاد آور شد: همانطور که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از خانواده‌های گرانقدر شهیدان کوشا باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه ادامه دادن راه شهدا یک تکلیف است، تصریح کرد: راز پیروزی انقلاب اسلامی و بقا و دوام آن در نگهداری ارزش‌های انقلاب است، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی به آسانی بدست نیامده و با خون پاک‌ترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده، پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید