شهرستان تربت جام معطر به عطر شهادت می‌شود

شهرستان تربت جام معطر به عطر شهادت می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، ستاد برگزاری مراسم تشیع شهید گمنام شهرستان تربت جام به ریاست «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد. جمشیدی در این نشست در خصوص تکریم شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و نام شهدا پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی است. میزبانی از شهدای گمنام فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار تربت جام گفت: از همه ظرفیت‌های محلی برای تشییع  شهدای گمنام باید استفاده شود. آیین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام، پنجشنبه یکم دی ساعت ۱۵ در میدان شهدا برگزار می‌شود و سپس پیکر این شهید والامقام برای برگزاری مراسم شب و داع به مسجد الزهرا (س) انتقال می‌یابد.

جمشیدی بیان کرد: پیکر شهید گمنام جمعه دوم دی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای الغدیر تا فرمانداری شهرستان تربت جام بر دوش نمازگزاران تشییع می‌شود. ساعت ۱۶ همان روز نیز با استقبال مردم سمیع‌آباد وارد این شهر می‌شود و با حضور قشرهای مختلف مردم مراسم وداع با این شهید والامقام برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر شهید گمنام دفاع مقدس شنبه سوم دی مهمان طلاب حوزه علمیه مهدیه خواهد بود و بعد از ظهر مهمان مردم بالاجام خواهد بود.

شهرستان تربت جام معطر به عطر شهادت می‌شود

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید