شهر «اریحا» برای هشتمین روز متوالی تحت محاصره صهیونیست‌ها

شهر «اریحا» برای هشتمین روز متوالی تحت محاصره صهیونیست‌ها


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع محلی فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست برای هشتمین روز متوالی با تشدید تدابیر نظامی در ورودی‌ها و گذرگاه‌های شهر «أریحا» این شهر را تحت محاصره خود درآوردند.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست همچنان ورودی‌های اصلی و فرعی این شهر را با قرار دادن موانع نظامی مسدود کرده و خودرو‌های شهروندان و کارت‌های شناسایی آن‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی موانع نظامی در ورودی شمالی أریحا و ورودی جنوبی این شهر در نزدیکی اردوگاه عقبة جبر و ورودی شرقی آن (البوابة الصفراء) قرار داده‌اند.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، نظامیان رژیم اشغالگر اخیرا با اعمال سیاست مسدود کردن گذرگاه‌ها و تشدید تدابیر نظامی در ورودی‌های شهر و شهرک‌های فلسطینی، اقدام به مجازات جمعی فلسطینیان می‌کنند.

در همین ارتباط پژوهشکده کاربردی «آریج» در سال ۲۰۲۱ در پژوهشی با عنوان «ارزیابی اثرات اقتصادی و زیست محیطی محدودیت‌هایی که رژیم اشغالگر بر تردد شهروندان فلسطینی در شهر‌های کرانه باختری اعمال می‌کند»، آورده است که فلسطینیان در نتیجه مسدود شدن گذرگاه‌ها با موانع نظامی رژیم اشغالگر سالانه حدود ۶۰ میلیون ساعت کار خود را از دست می‌دهند که خسارتی بالغ بر حدود ۲۷۰ میلیون دلار در سال به آن‌ها وارد می‌کند.

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید