شهید آیت الله «رئیسی» مردمی بودن دولت را در کشور مستقر کرد

شهید آیت الله «رئیسی» مردمی بودن دولت را در کشور مستقر کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در مراسم تکریم و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش که در مصلی نماز جمعه ساری برگزار شد، اظهار داشت: مومنان افرادی اند که در نماز خود خاشع هستند و آیت الله رئیسی اینگونه بود و تمام گفتمان این شهید راه خدمت روی منطق بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در زمره مومنان بود و آنچه را که ما در آموزه‌های دینی در خصوص مومنان داریم یکی از مباحث و مطالب پرسود که در آیات قرآن و کلان معصومان آمده است.

استاندار مازندران با اشاره به سوابق مدیریت و اجرایی شهید آیت الله رئیسی، امانتداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و ادامه داد: او همواره در خط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و این امانت مهمترین امانت است.

نوری اضافه کرد: پشت میزش هیچگاه ننشست و برای ادای این امانت همیشه در صحنه و میدان بود و او همچون سردار سلیمانی مرد میدان بود.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های علوی و تمدن رضوی بر دولت حاکم کرد و مهمترین ثمره بالاترین مقام اجرایی کشور بود.

به گفته نوری، شهید آیت الله رئیسی مردمی بودن دولت را در کشور مستقر کرد و ارتباط میان مردم با مسئولان را ایجاد کرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: ۳۳ هزار میلیارد تومان در دو سفر رئیس جمهور به مازندران تصویب شد که این میزان جدای از اعتبارات تسهیلات است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید