شهید امیرعبداللهیان تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از سمنان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور روز سه‌شنبه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان اظهار داشت: خیل مجاهدت در غربت نسل به نسل آموخته شد و یادگاری از گذشته هست و شهادت امام رضا(ع) مصداقی از مجاهدت در غربت هست.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ سال پیش حمایت از مردم فلسطین آرزوی مردم ایران و جهان بود که در نهضت امام خمینی(ره) این آرزو محقق شد.

سردار رادان تاکید کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی تلاش داشت فلسطین را از نظرها گم کند اما امروز همه فلسطین را به واسطه ایستادگی، پشتیبانی و حمایت می‌شناسند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه در پویایی جبهه مقاومت موثر هست و باید جبهه مقاومت را در جهان تبیین کرد.

وی گفت: قدرت پوشالی از آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ذهن‌ها بود اما شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و شکست مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه و غرش موشک‌های جبهه مقاومت از آثار جبهه مقاومت و مجاهدت در غربت هست.

سردار رادان با اشاره به ضرورت هماهنگی بین عرصه‌ها برای موفقیت در کارها، بیان کرد: عرصه میدان رزم بدون شناخت عرصه دیپلماسی کارایی کافی ندارد و شناخت و اعتقاد میدان دیپلماسی لازمه و کامل کننده میدان رزم هست.

وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان تمامی ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی انقلابی را داشت و برگزاری نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در زادگاه این مجاهد پرکار اقدامی ارزشمند هست.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: فرمانده میدان دیپلماسی باید باور و اعتقاد قلبی به این میدان داشته باشد و شهید امیرعبداللهیان با تاسی از رهبر معظم انقلاب و شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اعتقاد و باور کامل وارد عرصه دیپلماسی شد و برون داد این هماهنگی تحقق عملیات وعده صادق هست.

سردار رادان افزود: شهید سردار اسماعیل هنیه از شهید امیرعبداللهیان وزیر مقاومت و رسانه‌های خارجی از این دیپلمات انقلابی قاسم سلیمانی در عرصه دیپلماسی یاد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تبسم همیشگی شهید امیرعبداللهیان نشان از سیاست‌مداری وی بود و سیاست اخلاقی را رعایت می‌کرد و این شد که وزیر معیار شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید