شهید امیرعبداللهیان زبان گویای مقاومت فلسطین بود

شهید امیرعبداللهیان زبان گویای مقاومت فلسطین بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در مراسم رونمایی از تندیس شهید حسین امیرعبداللهیان، اظهار داشت: کنگره اربعین امسال پیام رسان فرهنگ عاشورایی به اقصی نقاط جهان باشد تا بتواند فرهنگ حسینی و عاشورایی را به سراسر عالم برساند.

کنعانی افزود: تجلیل و تکریم از شهید امیرعبداللهیان تجلیل از یک فرهنگ هست. فکر و اندیشه او با مقاومت فلسطین بود و جوشش افکار و عقاید او با فلسطین همراه بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان حمایت از فلسطین را مسئولیت سازمانی نمی‌دانست، بیان داشت: این شهید والامقام حمایت از فلسطین را وظیفه ایمانی و اخلاقی می‌دانست و به حمایت از فلسطین اعتقاد داشت و این اعتقاد را در تمامی تلاش‌های این شهید والامقام دیده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان در مسیر دفاع از مقاومت دچار لکنت نمی‌شد. ایشان در گفت‌وگوهای دیپلماتیک با مقامات عالی‌رتبه دنیا دچار تردید نمی‌شد و مسئله فلسطین را با صدایی رسا و بلند مطرح می‌کرد. 

کنعانی اضافه کرد: شهید امیرعبداللهیان زمانی که قرار بود زبان مقاومت در مجامع جهانی باشد انسانی قوی بود و در دفاع از فلسطین ذره‌ای تردید به خود راه نمی‌داد.

وی تصریح ورد: شهید اسماعیل هنیه به شهید امیرعبداللهیان می‌گفت که شما فقط وزیر خارجه ایران نیستید، وزیر خارجه مقاومت نیز هستید.

ادامه دارد … 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید