شهید رئیسی ثابت کرد با الگوی مدیریت دینی می‌توان دنیای مردم را اصلاح کرد

شهید رئیسی ثابت کرد با الگوی مدیریت دینی می‌توان دنیای مردم را اصلاح کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت در همایش «در امتداد بدرقه شهیدان»، اجتماع راویان و مبلغان در آستانه عملیات انتخابات که در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی وموزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار داشت: به برکت خدمات دولت شهید جمهور در مسیر تمدن سازی، از دولت اسلامی عبور کردیم و به جامعه اسلامی رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید حکمران اسلامی بوده و سازوکار اسلامی داشته باشد، گفت: ضرورت دارد مردم سالاری دینی در چنین جامعه‌ای حاکم باشد و شیوه‌های به میدان آمدن مردم و حضورشان در میدان اجرا و نظارت پیگیری شود.

عبودتیان خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد که با الگوی مدیریت دینی هست که می‌شود دنیای مردم را اصلاح کرد و شاهد نصرت‌ها پی در پی الهی بود و توانست شعار سال را در همه حوزه‌ها عملیاتی کند.

وی گفت: همانگونه که رزمندگان اسلام شاهد نصرت‌های الهی در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس بودند، ما خود در مدت نزدیک به سه سال مدیریت شهید رئیسی، در معرکه‌های تودرتو و پیچیده کشور، مسائل کرونا، فتنه زن، زندگی، آزادی و … به دفعات شاهد عنایت‌ها و نصرت‌های الهی بودیم.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی خود را سرباز نظام می‌دانست می‌دانست، عنوان کرد: الگوی مدیریت این شهید والامقام که در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی، تحولات شگرف ایجاد کرد، باید تبیین شود .

وی یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی و مخلصانه همراه با باور و ایمان هست.

عبودتیان با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر ماه تصریح کرد: باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه اجتماعی را به یک حماسه ملی تبدیل کرد.

وی گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری و شورآفرینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند و مسیر خدمت را برای مسوولان هموار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید