شهید «رضا زارع‌مویدی» در راه دفاع از کشور، دین و انقلاب به شهادت رسید

شهید «رضا زارع‌مویدی» در راه دفاع از کشور، دین و انقلاب به شهادت رسید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حسین پور نورعلی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس امروز بیست و یکم آذر در آیین تجلیل از خانواده‌ شهید «رضا زارع‌مویدی» شهید مدافع امنیتی که در اغتشاشاشات شهریورماه امسال در شیراز به شهادت رسیده بود شهدای مدافع امنیت را سند افتخار میهن دانست و اظهار داشت: شهید «رضا زارع مویدی» در راه دفاع از کشور، دین و انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس در این بازدید که امروز همزمان با دهه فاطمیه و به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا، در معیت سردار کوروش سالمی صورت گرفت خاطرنشان کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

پورنورعلی، تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از صبر، فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس افزود: الحمدلله جوانان جان برکفی داریم که همیشه و در همه بحران‌ها دشمنان را مایوس کرده و اجازه نمی‌دهند آنان به اهداف شوم خود برسند و دشمنان نیز شاهد شکیبایی و صبر زینبی مادران ایران زمین هستند.

شهید رضا زارع‌مویدی فرزند شهید انوشیروان زارع‌مویدی متولد یکم مهرماه 1364 در شیراز، از نیروهای پلیس افتخاری (همیار پلیس) و مدافع امنیت بود که هنگام تأمین امنیت شهروندان و مبارزه با اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر 29 شهریور امسال بر اثر اصابت گلوله توسط برخی افراد حضور یافته در تجمع خیابان معالی آباد که به دعوت گروه‌های ضد انقلاب برپا شده بود زخمی شد و به دلیل شدت جراحات وارده، به فیض شهادت نائل آمد.

از این شهید گرانقدر دو  فرزند دختر یک و  نه ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید