شهید رییسی الگویی برجسته برای مسئولین فعلی و آینده است

شهید رییسی الگویی برجسته برای مسئولین فعلی و آینده است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بهانه‌ای برای توجه به ازدواج آسان لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج آسان، افزود: مهریه، جهیزیه و شرط و شروط مربوطه نظیر شیربها و نظایر آن اموری است که با سنت تطابق ندارد بلکه ازدواج ساده با سنت پیامبر (ص) تطابق دارد و این مساله از سادگی ازدواج حضرات مشخص است.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت شهدای مکه در سال ۶۶ که در ششم ذی‌الحجه به دست آل سعود به شهادت رسیدند اشاره کرد و یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

وی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را یکی از صحنه‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: شهید رئیسی الگوی ما است که شبانه‌روز نمی‌شناخت و در سه سال‌، کار چند ده ساله را انجام داد.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به ویژگی های برجسته شهید آیت الله رییسی گفت: این شهید فعال و پرتلاش الگویی برجسته برای مسئولین فعلی و آینده است.

حجت الاسلام غفوری به مشکلات موجود در کشور اشاره و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری برای یک رئیس جمهور برشمرده بودند را به عنوان شاخص انتخاب معرفی کردند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه یکی از دیگر ویژگی‌های لازم را سیاست خارجه عمیق و قوی در دولت آینده دانست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید