شهید سلیمانی؛ محک تشخیص انقلابی و ضد انقلاب

شهید سلیمانی؛ محک تشخیص انقلابی و ضد انقلاب


گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی ایران یکی از پیچیه‌ترین انقلاب‌های جهان است که هر چه بر عمر آن افزوده می‌شود، بیش از قبل اهل خرد و بصیرت را در اقصی نقاط عالم متحیر می‌کند. ذات انقلاب اسلامی ایران یکی از معدود مقولاتی است که هم از درون و هم از بیرون، دوستان و دشمنان سرسختی دارد.

آمریکای متوحش که از بروز هیچ توحشی در حق شهروندان خود و سایر کشورها ابایی ندارد یکی از مهم‌ترین و سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی است که توسط بازوهای رسانه‌ای و نفوذی‌های داخلی‌اش همواره و هر لحظه مانند نفس کشیدن، به صورت پی در پی و بدون استراحت مشغول به توطئه‌چینی و خراب‌کاری بر سر راه پیشرفت و تعالی ملت ایران بوده و هست.

ملتی که با وقوع انقلاب اسلامی توانست به استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی‌اش عینتی ببخشد و بالاخره پس از دهه‌ها تلاش و روی پای خود بایستد. البته این حرف‌ها در کلام ساده به نظر می‌رسند و شعارگونه می‌نمایند اما وقتی به دور از حب و بغض به مساله نگاه می کنیم، همه آرمان‌های ملت ایران را از هر قوم و قبیله و فرقه را می‌توانیم در انقلاب اسلامی ببینیم.

دشمن دیگر ملت ایران رژیم غاصب صهیونیستی است که کثیف‌ترین و بی‌رحم‌ترین شبکه نفوذی داخلی را به کمک سازمان مجاهدین خلق (منافقین) برای ضربه زدن به ایران بزرگ دارد. ضربه‌هایی هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شوند. به طوری‌که ترور شهید محسن فخری زاده یکی از برون‌ریخت‌های آن تلاش‌های کوردلانه است.

دشمن‌های بسیار دیگری نیز زیر سایه شوم این دو دشمن قوی و دیرینه ملت ایران انگل‌وار زیست می‌کنند که در میانشان در اغتشاشات اخیر دولت‌هایی چون انگلیس، آلمان، فرانسه و عربستان خودی نشان دادند.

قطعا اما آنچه در این میان نظر رحمت خدا و محبت دل‌های بیدار و حق‌طلب را به این انقلاب جلب کرده و علی‌رغم خیانت‌ةای افراد داخلی و دشمنی‌های دشمنان خارجی باعث شده انقلاب اسلامی هر روز قوی‌تر از قبل به راه خود ادامه دهد، حمایت قاطبه ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که الحق باید این ملت را سرسخت‌ترین دوست انقلاب دانست که با تکیه بر توکل بر خدا توانسته در مقابل انواع دشمنی‌ها راست‌قامت بماند.

انقلاب اسلامی هر از گاهی معجزات خود را از صدف اقتدار ملت ایران به رخ جهان می‌کشد که شهید سلیمانی و بسیاری دلاوران گمنام و پرنام کشور از آن جمله‌اند. فقط یک فقره شهید سلیمانی که در این میان مجال بیشتری برای حضور رسانه‌ای یافت، از جمله مفاخری است که پشتوانه یک عمر اقتدار و عزت ایران و ایرانی خواهد بود.

بی‌شک شاخص تمیز مسئولین و موثرین خوب و بد در کشور این مرد بزرگ است که تا آخر عمر بر صراط حق ماند و برای ماندنش در این صراط جانفشانی کرد. کسی نمی‌تواند ادعای دوستی و همراهی با شهید سلیمانی را داشته باشد اما از مرام و مسلک و آرمان‌های او جدا باشد. شخید سلیمانی امروز محکی راستین و ملموس برای تعیین نسبت همه ما با انقلاب اسلامی و بالتبع جمهوری اسلامی خواهد بود، انقلاب و نظامی که برای نیل به آرمان‌هایش از هزاران جهت با هزاران دشمن رنگ به رنگ دست به گریبان شده و خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید